Previous Next

İlham Bəşir oğlu Əhmədov

Ad, soyad, atasının adı :

  • İlham Bəşir oğlu Əhmədov

Təvəllüd:

  • 28.06.1956

Əlaqə:

  • İş telefonu : 012-498-6393
  • Mail :Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.

 

Təhsil : Ali

  • 1977-ci ildə  ADPU-nun riyaziyyat fakultəsini fərqlənmə diplomu ilə bitirib.

    1986- ci ildə  ADPU-nun  əyani aspiranturasını müvəffəqiyyətlə bitirmiş, həmən il Kiyev şəhərində namizədlik dissertasiyası müdafiə edərək (13.00.02. – riyaziyyatın tədrisi metodikası ixtisası üzrə) pedaqoji elmləri namizədi adını alıb. 1992 – ci ildən dosentdir.

 

Elmi dərəcəsi :

  • 1982-1986-cı illərdə  V. İ. Lenin adına APİ-də əyani aspirant.

    1986-cı ildən pedaqoji elmlər namizədi.

    1988-1993-ci  illərdə  ADPU gənc alimlər şurasının sədri, 

    Respublikada və xaricdə (Türkiyə və MDB-də)   150-dən çox  elmi-metodik məqaləsi dərc olunmuşdur.

    Türkiyə, Rusiya, Polşa, Ukrayna, Estoniya,  Qazaxstan, Moldova, Gürcüstan  və Özbəkstanda  beynəlxalq konfranslarda  məruzələrlə çıxış  etmiş,

    2010-2017- cü illərdə,  müxtəlif vaxtlarda, TC Anadolu Universitetinin, RF “Müasir Humanitar Akademiya” və “Sinergiya” universitetlərinin Distant təhsil bölümünün  Azərbaycan Proqramlarında  elmi məsləhətçi olmuşdur. 

    2011-ci  ildə  Təhsilin İnkişafı  Beynəlxalq Fondun  xətti  ilə  Qazaxstan Respublikası  Pavlodar Dövlət Universitetində  professor-müəllim heyəti  və  magistrlər  üçün təhsilin müasir problemlərinə (“İnnovasion Universitetlər”, “Universitetin İnformatlaşması”, “Smart təhsil”, “Universitetlərin strateji idarəedilməsi” v.s.) dair silsilə mühazirələr  oxumuşdur.

    2010-2013-cü illərdə  YUNESCO-nun  “Təhsildə İKT” İnstitutunun (Moskva ş.)  Azərbaycan üzrə milli eksperti  kimi  fəaliyyət göstərmiş, bu İnstitutun təşkil etdiyi beynəlxalq konfranslarda 5 dəfə (Moskva ş. və Sankt-Peterburq ş.)  təhsilin informatlaşması  məsələlərinə dair məruzələr  etmişdir.

    2007-2008-ci illərdə ADPU-da pedaqoji elmlər üzrə dissertasiya müdafiə şurasının üzvü, şuranın elmi katibi olmuşdur.  5 nəfər doktorantın elmi rəhbəridir.

    30-dan artıq sosial, təhsil və İKT yönümlü (o cümlədən, ADPU-nun universitetdaxili) layihələrdə menecer, məsləhətçi, ekspert olmuşdur (bəzi layihələrin adı aşağıda qeyd edilib).

    Ölkə daxilində və xaricdə 150-dən çox elmi-metodik məqaləsi  nəşr edilib.

    Təhsilin aktual problemlərinə dair KİV-lərdə yüzlərlə məqaləsi dərc edilmişdir.

 

İş fəaliyyəti:

  •  1977-1978-ci tədris ilində Abşeron rayonu Xırdalan qəsəbəsi 2 saylı orta məktəbdə riyaziyyat müəllimi,

    1978-1981-ci illərdə Elmi Tədqiqat Pedaqoji Elmlər İnstitutunda (indiki Təhsil İnstitutu) elmi işçi,

    1981-ci ildə V. İ. Lenin adına APİ-də (indiki ADPU) “Riyaziyyatın tədrisi metodikası” ixtisası üzrə əyani aspiranturaya qəbul olunub.

    1982-1983-cü illərdə hərbi xidmətdə olmuşdur.

    1984-1986-cı illərdə V.İ.Lenin adına APİ-də (indiki ADPU) əyani aspiranturada təhsilin davam etdirmişdir.

    1986-1998-ci illərdə ADPU-da “Riyaziyyatın tədrisi metodikası” kafedrasında baş laborant, müəllim, baş müəllim,  dosent işləmişdir.

    1998-2007-ci illərdə ADPU-da “Hesablama riyaziyyatı və İnformatika” kafedrasında dosent

    2005- ci ildə Təhsil Nazirliyinin Dünya Bankı ilə birgə Layihəsində “Distant təhsil” üzrə milli məsləhətçi,

    2007-2015-ci illərdə ADPU-nun  “Kompüter Mərkəzi”nin direktoru,

    2015-ci ildən ADPU “ İKT, Monitorinq və Qiymətlənduirmə Mərkəzi”nin direktoru,

    2016-2017-cı illərdə ADPU “ İKT Mərkəzi”nin direktoru olmuşdur.

    2017-cı ildən ADPU “Kompüter elmləri” kafedrasında dosentdir. 

    2023-cü ildən həm də UNEC Biznes Məktəbində “Ali təhsilin idarəedilməsi” ixtisası  üzrə MBA proqramında  dərs deyir.

 

Seçilmiş əsərləri :

1    Реализация инновационно-образовательных  программ важный  фактор  развития  университетов. Статья   Материалы международной   конференции «Сетевое взаимодействие  вузов  СНГ в подготовке кадров для  инновационной экономики».   Р.Ф. Москва , ЮНЕСКО, 2011, Стр 28-33.      

2          Менеджмент  качества образования  в  педагогическом вузе. Статья. Модернизации системы  непрерывного образования.  Материалы III  Международной  научно-практической  конференции.     РФ, г. Дербент- 2011      Стр.12-14.     

3    Азербайджанские  Вузы на  пути к  Болонскому  процессу.Статья.     Модернизации системы  непрерывного образования.  Материалы III  Международной  научно-практической  конференции. РФ, г. Дербент- 2011,Стр.36-37, Н. Насиров.

4    Milli universitetlərdə keyfiyyətin idarəedilməsi  məsələləri . Məqalə. “Təhsil” jurnalı, A.R. Təhsil Nazirliyinin orqanı. N 7-8, 2011-ci il      Səh.28-32.      

5    Ali  təhsilin informatlaşmasında beynəlxalq əməkdaşlıq. Məqalə, “Təhsildə İKT, Elmi-metodik jurnal, ADPU. 2010, N 1             Səh. 37-55.    

6    Distant təhsil: problemlər və prespektivlər    Məqalə, “Təhsildə İKT”, Elmi-metodik jurnal, ADPU.  2010, N 2  Səh. 3-13.       

7    İnnovativ universitet ölkənin innovativ inkşafının mühüm amilidir. Məqalə. Elm və İnnovasiya, AMEA-nın xəbərləri,N1(2), 2010.  Səh. 89-95

8    Ali təhsilin İKT əsaslı innovativ inkişafı.      Məqalə. Elm və İnnovasiya, AMEA-nın xəbərləri, N3,(4), 2010, Səh. 29-38.

9    İnnovasion təhsil biliklərə əsaslanan iqtisadiyyatın əsasıdır. Məqalə. İnnovasiyalı İnkişafın Sosial- İqtisadi Problemləri. Beynəlxalq elmi-praktik konfransın  materialları. Bakı, 2010- cu  il.     Səh. 105-107.

10  İnformasiya cəmiyyətində gənclər siyasəti.  Məqalə, Elektron Hökumət Azərbaycanda: Nailiyyətlər və Prespektivlər. Beynəlxalq Konfransı.Məruzə Materialları, Baki,  2010- cu  il.. Səh. 152-154

11  Universitetin menecment modeli və müasir informasiya sistemləri . Məqalə, Elektron Hökumət Azərbaycanda: Nailiyyətlər və Prespektivlər. Beynəlxalq Konfransı. Məruzə Ma-terialları,  Bakı,  2010- cu  il.         Səh. 155-157  

12  Корпоративное образование на  основе  ИКТ -важный  фактор развития человеческого  потенциала регионов.  Статья  Материалы  всероссийской  научно-практической  конференции  «Современные  проблемы  регионов  России: теоретические  и  практические аспекты.».  Р.Ф. г.  Дербент-2010. Стр. 185-187.    

13  Подготовка  педагога  новой  формации  цель инновационного педагогического  образования.      Статья Модернизации системы  непрерывного образования.  Материалы II Международной  научно-практической  конференции. РФ, г.  Дербент- 2010. Стр. 10-15   

14  Ali  pedaqoji  təhsilin  innovativ  inkişafında  informasiya  texnologiyalarının  rolu. Məqalə, Fasiləsiz pedaqoji təhsildə elektron təlim texnologiyalarının tətbiqi. Respublika  elmi-metodik  konfransın  materialları. Bakı, ADPU-2010. Səh. 7-14.       

15  Təhsilin informatlaşması pedaqoji elmin yeni sahəsidir       Məqalə            Azərbaycan Məktəbi, elmi-metodik jurnal. N3,2009, Səh. 31-38     

16  Azərbaycanda innovativ təhsilin formalaşması. Məqalə, Elm və innovasiya, AMEA-nın xəbərləri, N 1, 2009          Səh. 86-93        

17  Təhsilin informatlaşması pedaqoji elmin yeni sahəsidir, Məqalə, Təhsildə İKT, Elmi-metodik jurnal, ADPU.N1, 2009, Səh. 31-51      

18  Təhsilin informatlaşmasının pedaqoji-psixoloji problemləri, Məqalə, Təhsildə  İKT, Elmi-metodik jurnal,ADPU.N3, 2009,   Səh. 91-101   

19  Distant pedaqoji təhsilin problemləri. Məqalə. Təhsildə İKT, Elmi-metodik jurnal,ADPU.N2, 2009,  Səh. 41-53

20  Внедрения системы компьютерного тестирования  учебных достижений  студентов в  педвузе.      Статья . Модернизации системы  непрерывного образования. РФ, г. Дербент ,  2009 г.        Səh. 22-25       

21  Globalization of Education and National Universities. Məqalə, Elektron  jurnal ,  Hародна  Освита Електронне наукове фахове,  КИЕВ, 2009, Выпуск  №2(8).                       

22  Электронное тестирование  в педагогическом  университете  как фактор повышения качества образования.  Məqalə, Elektron  jurnal. Народна Освита Електронне наукове фахове,   КИЕВ, 2009, Выпуск  №  3(9).                       

23  Təhsilin qloballaşmasında İKT amili. Məqalə, Təhsildə Qloballaşma və İKT. Beynəlxalq Elmi Praktik Konfransın materialları.  17-19 may 2008. Bakı-Azərbaycan    Səh. 13-28     

24  “Elektron resurs mərkəzi” layihəsi. Məqalə, Təhsildə Qloballaşma və İKT. Beynəlxalq Elmi Praktik Konfransın materialları.  17-19 may 2008. Bakı-Azərbaycan.  Səh.64-68       

25  Bilgisayar  Destekli Testlere İlişkin Öğretcilerin Algıları ve Görüşleri.      Məqalə            Təhsildə Qloballaşma və İKT. Beynəlxalq Elmi Praktik Konfransın materialları.  17-19 may 2008. Bakı-Azərbaycan. Səh 173-183,  Halil Yurdugül, Arif Bünyatov, Buket  Akkoyunlu ilə birgə.

26  Milli təhsil sisteminin informatlaşması problemləri. Məqalə, İdarəetmə və Optimallaşmanın Sənaye Tətbiqi 2-ci Beynəlxalq Konfrans. Konfransın materialları. Tətbiqi Riyaziyyat İnstitutu. BDU, iyun  2-4, 2008, Bakı-Azərbaycan, Səh 4-10          

27  Virtual təhsil problemləri. Məqalə, İdarəetmə və Optimallaşmanın Sənaye Tətbiqi.  2-ci Beynəlxalq Konfrans. Konfransın materialları. Tətbiqi Riyaziyyat İnstitutu. BDU, iyun  2-4, 2008, Bakı-Azərbaycan. Səh 11-19

28  Elektron tədris  vəsaitləri. Məqalə. İdarəetmə və Optimallaşmanın Sənaye Tətbiqi 2-ci Beynəlxalq Konfrans. Konfransın materialları. Tətbiqi Riyaziyyat İnstitutu. BDU, iyun  2-4, 2008, Bakı-Azərbaycan. Səh 42-53,            Q.İ.Bəşirova ilə birgə.

29  Təhsil,  insan kapitalı, davamlı inkişaf. Məqalə,   Azərbaycan Dölət Quruculuğu və Beynəlxalq Münasibətlər İnstitutu.   Dirçəliş XXI əsr jurnalı, N 126-127-2008,  avqust-sentyabr. Bakı.   Səh.408-422  

30  Magistr hazırlığındv innovasiya texnologiyaları. Məqalə, “Boloniya Prosesi Kontekstində Magistr hazırlığı” mövzusunda beynəlxalq elmi-praktik konfransın materialları. Bakı, ADİU, 2008. Səh.70-85      

31  Innovativ cəmiyyət və təhsil.   Məqalə, Ölkə iqtisadiyyatının inkişafında elmi-tədqiqat informasiya sisteminin rolu. II Beynəlxalq elmi-praktiki konfransın materialları. ETİ-50, 28-30  oktyabr 2008. AMEA, Bakı.         Səh. 359-365  

32  Informasiya cəmiyyətində  universitet, Tezis. Fizika, riyaziyyat və texnika elmləri üzrə beynəlxalq konfransın tezisləri, NDU, Naxçıvan,  2008,  Səh.24-25          

33  Перспективы инновационного образования в  педагогическом  вузе.                                  Статья.  Повышения квалификации педагогических кадров в  условиях глобализации: реалии и перспективы. Материалы I международной научной  конференции. Баку 2008 г.  Səh. 180-187          

34  Education, human capital, sustainable development  (ingilis dilində)                                        Məqalə, Today and tomorrow. Azerbaijan in fokus. 2008,  november. Baku, s. 4-18   

35  Globalization of Education and National Universities  (ingilis dilində), Məqalə. Today and tomorrow. Azerbaijan in fokus. 2008,  desember. Baku.s. 4-14     

36  Təhsili islahatları və təhsilin informatlaşması problemləri. Məqalə. «Riyaziyyatın tətbiqi məsələləri və yeni informasiya texnologiyalar». Respublika elmi konfransının materialları. SDU, Sumqayit, 2007.      Səh. 285-286  

37  Təhsilin Qloballaşması və Milli Təhsil Problemləri. Məqalə. «Riyaziyyatın tətbiqi məsələləri və yeni informasiya texnologiyalar». Respublika elmi konfransının materialları. SDU, Sumqayit, 2007. Səh.263-267           

38  Pedaqoji  təhsilin informatlaşması. Məqalə  «Elm və təhsildə İKT-nin tətbiqi». Qafqaz Universiteti, II Beynəlxalq konfransın materialları. Bakı 2007. Səh.248-250   

39  «Milli Təhsil Portalı» layihəsi. Məqalə. «İnformatika, informasiya texologiyalarının təhsildə tətbiqi məsələləri» respublika elmi konfransının materialları. 22-23 may, 2007, AMİ, Bakı. Səh.22-26       

40  «Milli Təhsil Portalı» layihəsi.          Məqalə            «İnformatika, informasiya texologiyalarının təhsildə tətbiqi məsələləri» respublika elmi konfransının materialları. 22-23 may, 2007, AMİ, Bakı. Səh.22-26

41  İnformasiya cəmiyyəti. Təhsil İnnovasiya    Məqalə            «Dirçəliş XXI əsr» jurnalı № 108-109/2007.  Səh.397-415  

42  Пути использования  компьютеров в преподавании темы «Функции и  их  графики» в  средней школе. Тезисы  Professor-müəllim heyətinin 60-cı kofransın materialları. Bakı,ADPU 2000.          Səh. 131-132   

43  Azərbaycan Respublikasında vahid distant təhsil sisteminin yaradılması və inkişafının konseptual məsələləri. Məqalə, Pedaqoji universitetin xəbərləri Bakı-ADPU,   2005. №2. Səh.36-45     

44  Azərbayjanda distant təhsil: reallıqlar və problemlər. Məqalə, Pedaqоji universitetin xəbərləri  (Təbiət elmləri seriyası). Bakı-ADPU– 2005. №3          Səh.36-43       

45  RİTN  sistemi mütəxəssislərin peşəkarlıq səviyyəsinin fasiləsiz yüksəldilməsində Distant təhsil texnologiyasının rolu.      Məqalə.   Azərbaycan xalqının ümumilli lideri H.Əliyevin xatirəsinə həsr olunmuş «Müstəqil dövlətin müstəqil rabitəsi olmalıdır» devizi altında keçirilən «Azərbaycan Poçtu inkişaf yollarında» adlı Beynəlxalq elmi-praktik konfrans. Gəncə-2005. Səh.19-22   

46  Tədris prosesində modul təlim texnologiyasından istifadənin imkan və yolları.     Məqalə            «Bilgi dərgisi» Təhsil. Mədəniyyət. İncəsənət. Elmi-metodik jurnal, Bakı – 2005. №3-4.     Səh.3-12         

47  Təhsil islahatları layihəsi: müəllim hazırlığında distant təhsil texnologiyalarının inkişaf tendensiyaları.  Məqalə,   Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu elmi əsərlər, Bakı-2005. №1.      Səh.70-82       

48  Distant təhsil sistemi üçün elektron-tədris vəsaitinin yaradılması metodikasına dair. Məqalə.  Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetin professor-müəllim heyətinin 65-ci elmi konfransının materialları. VI buraxılış. Bakı – ADPU – 2005.           Səh.25-26      

49  Gənclik və informasiya cəmiyyəti.    Məqalə            Azərbaycan Respublikası regionlarının sosial-iqtisadi inkişafında gənclərin rolu. Elmi-praktik konfrans məruzələrinin tezisləri. GİN, Bakı – 2006.      Səh.39-44       

50  Regionlarda gənclərin biliyə əsaslanan iqtisadi mühitin hazırlanmasında «Elektron Gənclik» meqalayihəsinin əhəmiyyəti. Məqalə.Azərbaycan Respublikası regionlarının sosial-iqtisadi inkişafında gənclərin rolu. Elmi-praktik konfrans məruzələrinin tezisləri. GİN, Bakı – 2006.       Səh.6-10         

51  Bakı Distant Təhsil mərkəzi   Məqalə            Milli pedaqogika məktəbi-elmi-pedaqoci bədii-publistik jurnal,Bakı – 2006, №1    Səh.17-19      

52  Təhsil siyasəti və virtual təhsil.         Məqalə            «Heydər Əliyev irsi və Azərbaycanın müasir inkişafında İlham Əliyev mərhələsi» mövzusunda Beynəlxalq elmi-praktik konfransın proqramı. Lənkəran – 2006.      Səh.63-70       

53  Cəmiyyətin informatikləşdirilməsi və təhsil.            Məqalə            Elektron Naxçıvan-2 Elmin və təhsilin inkişafında informasiya və kommunikasiya texnologiyalarının rolu və əhəmiyyəti. Beynəlxalq simpozium. NDU, Naxçıvan – 2006.      Səh.50-54       

54  Дидактические основы дистанционного обучения.        Məqalə            Pedaqoji universitetin xəbərləri.  Bakı-ADPU-2004. №3, Səh.250-265

55  Azərbayсan Respublikasında təhsilin kompüterləşməsi və distant təhsil problemləri. Məqalə. Pedaqoji universitetin xəbərləri Bakı-ADPU-2004. №4.  Səh.63-67       

56  Təhsil sistemi və innovasiya Məqalə. Elektron Naxçıvan-2. Elmin və təhsilin inkişafında informasiya və kommunikasiya texnologiyalarının rolu və əhəmiyyəti. Beynəlxalq simpozium NDU, Naxçıvan 2006.  Səh.28-33

57  Məktəbdə psixoloji xidmətin təşkilində kompüter texnologiyalarının tətbiqi. Tezis         «Elm və təhsildə İKT-nin tətbiqi». Qafqaz Universiteti, I Beynəlxalq konfransın materialları.  Bakı, 16-17 sentyabr 2004. Səh.99-101

58  Məsafədən təhsilin aktual didaktik problemləri. Tezis.  «Elm və təhsildə İKT-nin tətbiqi». Qafqaz Universiteti, I Beynəlxalq konfransın materialları.  Bakı, 16-17 sentyabr 2004.Səh.95-96

59  Peşəyönümü işinin təşkilində yeni informasiya texnologiyaları.      Məqalə. Müasir mərhələdə Azərbayjanda demoqrafik inkişafın, məşğulluq və işsizliyin sosial-iqtisadi problemləri elmi-praktiki konfransının materialları. Bakı-2003.     Səh.313-316   

60  İş axtaran və işsiz vətəndaşların peşə təhsili sistemində «Sahibkarlığın əsasları kursu»nun rolu.      Məqalə.  Müasir mərhələdə Azərbayjanda demoqrafik inkişafın, məşğulluq və işsizliyin sosial-iqtisadi problemləri elmi-praktiki konfransının materialları. Bakı-2003.           Səh.236-238  

61  Педагогические особенности  дистанционного обучения . Məqalə. Qiyabi təhsil və onun tərkib hissəsi olan «Distant» təhsilin problemlərinə həsir olunmuş ümumi respublika elmi-praktiki konfransın tezisləri. Bakı 2001. Səh.74-77   

62  Дидактическая система дистанционного обучения. Məqalə. Qiyabi təhsil və onun tərkib hissəsi olan «Distant» təhsilin problemlərinə həsir olunmuş ümumi respublika elmi-praktiki konfransın tezisləri.  Bakı 2001 Səh. 69-74      

63  Idrak  nəzəriyyəsi və riyaziyyat təlimində şagirdlərin müjərrəd təfəkkürünü  inkişaf etdirməyin bəzi məsələləri. Məqalə,  Fizika-Riyaziyyat Tədrisi, Elmi-metodik jurnal,  1980 №3  Səh. 42-45 

64  Problemli təlim prosesində proqramlaşdırılmış təlim elementlərindən istifadə məsələsinə dair.      Məqalə, Azərbaycan məktəbi, Elmi-metodik jurnal, 1981 №9        Səh. 56-60     

65  Принципы составления линейно-контролирующих  программированных  корточек (ЛКПК)  по математике          Тезисы           Тезисы 4-ой республиканской научной конференции аспирантов вузов Азербайджана. Баку 1981.          Səh. 66-68

66  Взаимосвязь проблемного  и  программированного обучения как  средство повышения эффективности преподавания математики.    Тезисы            Материалы научной конференции аспирантов  и диссертантов  посвященной  60-летию  АПИ им. В. И. Ленина. Баку, 1982.        Səh. 34-35       

67  «Vasitə» və «Metod» anlayışlarının mahiyyətinə dair. Məqalə,Fizika-Riyaziyyat Tədrisi, Elmi-metodik jurnal, 1982 №1 Səh. 31-36     

68  Обучения студентов педвуза матетатическим  обобщениям  в  процессе решения  задач.  Тезисы.   Тезис докладов в Всесоюзной научной конференции. Совершенствования методической подготовки учителя математики в педагогических институтах. г. Андижан. 1982.        

69.  Avropa ittifaqı ölkələrində ali təhsilin rəqəmsallaşdırılması təcrübəsi.   "Elm, təhsil və səhiyyədə rəqəmsallaşma". Beynəlxalq elmi konfrans. RF. Dağıstan Dövlət Tibb Universiteti. 2023, may.

70. Ali təhsilin rəqəmsal  transformasiyası.  "Elm  və təhsilin rəqəmsallaşması". Beynəlxalq elmi konfrans. RF. Dağıstan Dövlət Pedaqoji  Universiteti. 2023, iyun.

                                             Mükafatlar

 

2011-ci ildə elm və təhsil sahəsində səmərəli fəaliyyətinə görə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərmanı ilə “Tərəqqi” medalı ilə təltif edilmişdir.

Təhsil nazirinin əmri  ilə “Qabaqcıl təhsil işçisi” döş nişanı ilə təltif edilmişdir.

2007-ci ildə “ADPU – da “VTS TEST”  elektron imtahan sisteminin yaradılması  layihəsi”nə uğurla  rəhbərlik etdiyi  üçün ADPU-nun pul mükafatı verilmişdir.

Təhsil Nazirliyinin təsis etdiyi  “Azərbaycan Məktəbi” jurnalının, ADPU-nun  nəşr  etdiyi  “Təhsildə İKT”  jurnalının  redaksiya şurasının  üzvüdür. Təhsilin informatlaşması, distant təhsil, təhsil  innovasiyalarının yaradılması və idarəedilməsi, ali təhsilin inkişaf  problemlərinə dair 120-dən artıq  elmi-metodik məqaləsi  respublikada və xaricdə (Türkiyə və MDB-də)  dərc edilmişdir. 

İştirak etdiyi   layihələr

 

1992-2005- ci illərdə ADPU-nun dosenti olmaqla paralel, həm də ADPU rektorunun əmri ilə universitetin təsis etdiyi  ”Ziya-1” elm-istehsalat kiçik müəssisəsinin direktoru olmuşdur.  Bu müəssisə öz fəaliyyəti dövründə ölkəmizdə  xeyli təhsil  innovasiyalarının yaradıcısı və təşəbbüskarı olmuş, bəzi təhsil texnologiyalarını ölkəmizə transfer etmiş, distant təhsilin ölkəmizdə təbliği və təşviqi ilə məşğul olmuşdur.   

Vətəndaş cəmiyyəti quruculuğu istiqamətində “ müxtəlif  QHT-lərlə birgə 30-dan artıq sosial, təhsil və İKT yönümlü (o cümlədən, ADPU-nun universitetdaxili) layihələrdə layihə rəhbəri, menecer, məsləhətçi, ekspert v.s. qisimdə iştirak etmişdir.  Bunlardan bəzilərini qeyd edirik:

1.         “Abituriyentlər üçün elekron test sinaq  imtahan  sistemi”  layihəsi. 1992-ci il. ADPU universitetdaxili layihə –  layihə rəhbəri.

2.         “Abituriyentlərin peşəyönümü üzrə  elektron test psixodiaqnostik  sisteminin yaradılması”. 1992-ci il, ADPU universitetdaxili layihə – layihə rəhbəri.

3.         “TUSİ-PROFİ elekrton peşəseçmə və peşə məsləhəti sistemi” – ƏƏSMN və BMT İnkişaf proqramı ilə birgə layihə – layihə meneceri. 2003-cü il.

4.         Təhsil Nazirliyi və Dünya  Bankının “Fasiləsiz Müəllim Hazırlığı Konsepsiya  və  Strategiyası” layihəsinin  “Müəllim  hazırlığında Distant  Təhsil” blokunun müəllifi (layihənin  eksperti olaraq). 2005-ci  il.

5.         ADPU “VTS-Elektron imtahan sistemi” layihəsi – layihə rəhbəri. Universitetdaxili  layihə. 2007-ci il.

6.         “ADPU-universitetin informasiya-təhsil portalı”, layihə rəhbəri. Universitetdaxili  layihə. 2008-ci il.

7.         “ADPU-“Təhsildə İKT” elmi-metodik jurnalının yaradılması” layihəsi. (Son 12 ildə jurnal sistematik nəşr  edilir) – layihə rəhbəri,   jurnalın redaksiya heyətinin üzvü. Universitetdaxili  layihə. 2008-ci il.

8.         “AMEA Elm-İnnovasiya Mərkəzi Portalının yaradılması”, layihə rəhbəri. 2010-cu il.

9.         Azərbaycan Respublikası Prezidenti  yanında Gənclər Fondunun  qrantı  hesabına   reallaşan  “Gənc Ailə Akademiyası”  Portalı, layihə meneceri. 2013-2014-cü ilər.

10.       Azərbaycan Respublikası Prezidenti  yanında QHT-lərə Dövlət  Dəstəyi Şurasının qrantı  hesabına reallaşan “Gənc  seçici” Portalı, layihə  meneceri. 2015-ci il.

11.       Azərbaycan Respublikası Prezidenti  yanında Gənclər Fondunun  qrantı  hesabına   reallaşan   “Gənclərin İT yönümlü peşələrə  istiqamətləndirilməsi” layihəsi, layihə  rəhbəri. 2017-ci il   v.s.

12. Azərbaycan Respublikası Prezidenti  yanında QHT-lərə Dövlət  Dəstəyi Şurasının qrantı  hesabına reallaşan  ““Azərbaycan Respublikasının milli iqtisadiyyat perspektivi üzrə Strateji Yol Xəritəsi”ndə  “İnsan kapitalının inkişaf etdirilməsi”  strateji  hədəfinin təşviqi  tədbirləri”   layihəsi. Layihə eksperti,,  2016-cı il.  

13. Azərbaycan Respublikası Prezidenti  yanında QHT-lərə Dövlət  Dəstəyi Şurasının qrantı  hesabına reallaşan  “Təhsil müəssisələrində Dayanaqlı İnkişaf Məqsədlərinin təbliği istiqamətində tədbirlərin təşkili”  layihəsi  2018-ci il, Layihə eksperti,,  2018-cı il.                                                                                                                  14.   Azərbaycan Respublikası QHT-lərə Dövlət  Dəstəyi Agentliyinin  qrantı  hesabına reallaşan «Məktəblərdə  “Gələcəyin peşələri”  adlı  peşəyönümü tədbirlərinin təşkili»   adlı  layihə. Təlimçi. 2022.                                                                       15. Azərbaycan Respublikası QHT-lərə Dövlət  Dəstəyi Agentliyinin  qrantı  hesabına reallaşan  “İnternat tipli məktəblərin aztəminatlı ailələrdən olan şagirdləri ilə peşəyönümü tədbirlərinin təşkili” adlı  layihə. Təlimçi. 2022.

16. Azərbaycan Respublikası QHT-lərə Dövlət  Dəstəyi Agentliyinin  qrantı  hesabına reallaşan  “Aztəminatlı ailələrdən olan uşaqların  “soft skills” – təməl bacarıqları ilə tanış edilməsi tədbirləri”  adlı layihə. Təlimçi.  2022.

17. “Tələbə və məktəblilərin açıq təhsil resurslarından Open Educational Resources - OER) istifadəyə hazırlanması tədbirləri” adlı layihə. Təlimçi.  2022.

18. Azərbaycan Respublikası QHT-lərə Dövlət  Dəstəyi Agentliyinin  qrantı  hesabına reallaşan  “Şuşa rayonunun demoqrafik, sosial-iqtisadi inkişaf vəziyyəti və prespektivləri” adlı layihə. (Şuşa qrantı). Təlimçi.  2022.

19. “KOB-ların innovativ fəaliyyəti üzrə beynəlxalq təcrübənin öyrənilməsi və tövsiyyələrin hazırlanması.“  KOBİA Agentliyinin   Fərdi Qrant. 2023.

20.  «Milli universitetlərimizin  tədqiqat və innovativ fəaliyyət modelinin tədqiqi”   layihənin rəhbəri.  Azərbaycan Respublikası QHT- lərə Dövlət Dəstəyi Agentliyinin  qrantı.      

ÜNVAN MƏLUMATLARI

Bakı, AZ1000,
Ü.Hacıbəyli küç., 68

XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

E-poçt ünvanınızı daxil etməklə məlumat əldə edin

Search