Previous Next

Qönçə İmanverdi qızı Bəşirova

Ad, soyad, atasının adı :

  • Qönçə İmanverdi qızı Bəşirova

 Təvəllüd:

  • 20.02.1959

Əlaqə:

  • İş telefonu : 012-498-63-93
  • Mail : Qoncha.Bashirova @adpu.edu.az

 Təhsil : Ali

  • 1982-ci ildə ADPU-nun Riyaziyyat və informatika fakültəsi

 Elmi dərəcəsi:

  • Dosent əvəzi

 İş fəaliyyəti:

  • 1983-1985-ci illərdə ADPU-nun “Hesablama riyaziyyatı və informatika” kafedrasında baş laborant
  • 1985-2000-ci illərdə ADPU-nun “Hesablama riyaziyyatı və informatika” kafedrasında riyaziyyatçı-proqramçı
  • 2000-ci ildən ADPU-nun “Hesablama riyaziyyatı və informatika”kafedrasında müəllim
  • 2012 ci ildən kafedranın baş müəllimi
  • Hal hazirda “Kompüter elmləri” kafedrasında baş müəllim vəzifəsində çalışır

 

Tədris etdiyi fənlər:

  • İnformatika və təhsildə İKT
  • Təhsildə informasiya kommunikasiya texnologiyaları
  • Əməliyyat sistemləri
  • Müasir proqramlaşdırmanın əsasları: Excel&VBA
  • İnformasiya sistemləri və VBİS
  • Kompüterin aparat və proqram təminatı
  • Tətbiqi proqram təminatı

Seçilmiş əərləri :

  1. Respublikası Təhsil Naziliyi. İnformatika, informasiya texnologiyalarının təhsildə tətbiqi məsələləri. Respublika elmi konfransınin materialları. Bakı, Muəllim, 2007
  2. Respublikası Təhsil Naziliyi. Sumqayıt Dövlət Univrsiteti, Riyaziyyatın tətbiqi məsələləri və yeni informasiya texnologiyaları. Respublika elmi konfransı. Sumqayıt, SDU, 2007.
  3. İdarəetmə və Optimallaşmanın Sənaye Tətbiqi. 2-ci Beynəlxalq Komfrans. Tətbiqi Riyaziyyat institutu, BDU, Bakı. 2008
  4. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Professor-Müəllim Heyətinin X Elmi Konfransının. Bakı, ADPU,2012
  5. Групировка общие свойства и отличительные признаки объекта.Статя.Модернизация системы непрерывного образова ия Материалы IX Между нородной научно-pеда гогической конференции 29 июня-1 июля 2018 года г. Дербент, Республика Дагестан.
  6. Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe (East European Scientific Journal) #11 (51), 2019 ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
  7. Respublikası Təhsil Naziliyi. Sumqayıt Dövlət Univrsiteti, Riyaziyyatın tətbiqi məsələləri və yeni informasiya texnologiyaları. Respublika elmi konfransı. Sumqayıt, SDU, 2020.
  8. “Super EHM-lər və onların yaxın gələcəyi haqqında”. Pedaqoji Universitet Xəbərləri (humanitar, pedaqoji, psixoloji elmlər seriyası), N3, Bakı, ADPU, 2001. s.76-77
  9. “Fayl və kataloqların arxivləşdirilməsi”. Pedaqoji Universitet Xəbərləri (humanitar, pedaqoji, psixoloji elmlər seriyası),N4, Bakı, ADPU, 2001. s.87-88
  10. “İnformasiya və telekommunikasiya vasitələrindən istifadə yolları”. Kibern.inst.və inform.texno.inst. “İnformasiyalaşdırma, kibernetika və informasiya texn. Müasir prob.” Resp.elmi konfr. əsərləri, I cild. Bakı, El-Alilanse,2003. s.86-88
  11. “Orta məktəbin V siniflərinin riyaziyyat dərslərində kompüterdən istifadə etməklə şagirdlərdə maraq yaratmaq yolları”. Pedaqoji Universitet Xəbərləri (humanitar, pedaqoji, psixoloji elmlər seriyası), N5, Bakı, ADPU, 2003. s.211-215
  12. “VI sinfin riyaziyyat dərslərində faizə aid məsələlərin öyrədilməsi təcrübəsindən”. Pedaqoji Universitet Xəbərləri (Təbiət elmlər seriyası), N3, Bakı, ADPU, 2004. s.240-243
  13. ”Təhsil sistemində İKT-nin imkanları”. Pedaqoji Universitet Xəbərləri (Təbiət elmlər seriyası), N4, Bakı, ADPU, 2005. s.159-165
  14. “Riyaziyyat dərslərində multimediya”. Fizika, riyaziyyat və informatika tədrisi (Elmi-nəzəri və metodik məcmuə), N2, Bakı, AMİ 2006. s.30-32
  15. ”Təhsildə kompüterdən istifadənin pedaqoji aspektləri”. İnformatika, informasiya texnologiyalarının təhsildə tətbiqi məsələləri. Respublika elmi konfransınin materialları. Bakı, Muəllim, 2007. s.87-89
  16. “Şagirdlərin idrak fəaliyyətinin yüksəldilməsində elektron testlərin tətbiqi”. Azərbaycan Respublikası Təhsil Naziliyi. Sumqayıt Dövlət Univrsiteti, Riyaziyyatın tətbiqi məsələləri və yeni informasiya texnologiyaları. Respublika elmi konfransının materialları. Sumqayıt, SDU, 2007. s.289-291
  17. “ Elektron tədris vasitələri”. İdarəetmə və Optimallaşmanın Sənaye Tətbiqi. 2-ci Beynəlxalq Komfrans. Tətbiqi Riyaziyyat institutu, BDU, Bakı. 2008. s.42-53
  18. “ Elektron təlim prosesində tədrisin kom-pyuter vasitəsilə idarə edilməsi” Təhsildə İKT. Elmi-metodik jurnal, ADPU, Bakı, 2009, N2. s.111-116
  19. “Пути по этапного использованя обучающих коммьпютерный программ в преподавании”. Проблем школьного образования: инновации и ценности. Межвузовский cборник научных трудов Часть I. Министерство оброзования и науки РФ. «Карачаево-Черкасский Государственный Университет имени У.Д.Алиева» Карачевски, 2009,Ст.92-99
  20. “Обучающие компьютерные программы в преподавании математики в средней школе». Научное приложение Междунородного научно-педагогического журнала.  “Высшая школа Казахстана” Министерство оброзования и науки Республики Казахстана, 2012. Ст.170-174
  21. «Proqramlaşdırmanın tədrisində ideal alqoritmik dilin seçilməsi». Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Professor-Müəllim Heyətinin X Elmi Konfransının Materialları. Bakı, ADPU,2012. s.78-82
  22. .Müasir proqramlaşdırmanın əsasları: Seçmə blok 1. I fəsil. Visual Basic for Aplication (VBA).P R O Q R A M Ixtisas: Informatika müəllimliyi BAKI -2014
  23. Müasir proqramlaşdırmanın əsasları: Seçmə blok 2. II fəsil. Visual Basic for Aplication (VBA).P R O Q R A M Ixtisas: Informatika müəllimliyi BAKI -2014
  24. İdrak fəallığınin yüksəldilməsində kompüterdən istifadənin psixoloji-pedaqoji əsasları. Məqalə. Bakı, Təhsildə İKT,Elmi-metodik jurnal.ADPU, 2016. s22-25
  25. Riyaziyyat dərslərində kompüterdən istifadənin proqram təminatı Məqalə. Bakı, Təhsildə İKT, Elmi-metodik jurnal.ADPU, 2016.s32-38
  26. Əməliyyat Sistemlərinin «File Manager»-ləri          Məqalə. Bakı Qlzlar Universiteti Bakı 2018.s181-189
  27. Riyazi təfəkkürün inkişaf etdirilməsində məntiqi məsələlərin tətbiqi metodikasi TƏDRIS VƏSAITI.Bakı ADPU 2018 211s
  28. Kompüter riyaziyyatının tədrisi metodikası TƏDRIS VƏSAITI. Bakı Elm və Təhsil 2018. 248s
  29. Müasir proqramlaşdırmanın əsasları:Excel&VBA.Visual Basic for Aplication (VBA) MicroSoft texnologiyları.TƏDRIS VƏSAITI.Bakı ADPU 2018.208s
  30. Групировка общие свойства и отличительные признаки объекта.Статя.Модернизация системы непрерывного образова ия Материалы IX Между нородной научно-pеда гогической конференции 29 июня-1 июля 2018 года г. Дербент, Республика Дагестан.ст.133-14
  31. İnformatika və təhsildə İKT.Proqram.Bakı ADPU 2018.11s
  32. Obyektə Yönəlomiş Proqramlaşdirmada kömək sistemindən istifadə etmənin metodikası.Məqalə.Bakı Qlzlar Universiteti Bakı 2019 №4.s.197-203
  33. Overview the VB help system. Статя. EESJ East European Science Journal
  34. Orta məktəbdə informatika dərslərində Veb proqramlaşdırmanın öyrənilməsi xüsusiyyətləri. Məqalə. Sumqayıt Dövlət Univrsiteti Elmi əsərlər cild87 №4 Səh.169-173
  35. Methods of teaching the use of algorithmic langusges-vba in solving some problems in high school mathematics Статя.LESSONS.Volume1 11(51) 2019.ст.4-7 1.

PEDAGOGICAL SCIENCES / «Colloquium-journal»#28(80),2020, PEDAGOGICAL SCIENCES

  1. EXCEL&VBA–da macrosların öyrədilməsi texnologiyası Məqalə. Respublikası Təhsil Naziliyi. Sumqayıt Dövlət Univrsiteti, Riyaziyyatın tətbiqi məsələləri və yeni informasiya texnologiyaları. Respublika elmi konfransı. Sumqayıt, SDU, 2020. №8 Səh.181-190

ÜNVAN MƏLUMATLARI

Bakı, AZ1000,
Ü.Hacıbəyli küç., 68

XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

E-poçt ünvanınızı daxil etməklə məlumat əldə edin

Search