Ad, soyad, atasının adı :
- Leyla Qafar qızı Həmidova
Təvəllüd:
- 01.06.1984
Əlaqə:
- İş telefonu : 012-498-63-93
- Mail : Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.
Təhsil : Ali
- Bakı Dövlət Universiteti mexanika
Vəzifəsi :
- Müəllim
İş fəaliyyəti:
- 2012-2022-ci illərdə ADPU-nun “Kompüter elmləri” kafedrasında böyük laborant vəzifəsində çalışmışdır.
- 2020-2021, 2021-2022-ci tədris illərində həmin kafedrada saathesabı müəllim kimi fəaliyyət göstərmişdir.
- 2022- ci ildən “Kompüter elmləri” kafedrasında müəllim kimi fəaliyyətə başlamışdır.
Tədris etdiyi fənlər:
- Təhsildə İKT
- İnformatikanın nəzəri əsasları
- Əməliyyat sistemləri və kompüter arxitekturası
- Hesablama riyaziyyatı
- Ədədi üsullar
- Verilənlər bazası
- Proqramlaşdırma dilləri
Seçilmiş əsərləri :
- İnteqral şərtli sərhəd məsələsi. Ümummilli lider Heydər Əliyevin əziz xatirəsinə həsr olunmuş “Azərbaycan gəncləri Azərbaycanın gələcəyidir” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları. BDU. Mütərcim, 2007. Səh143-149.
- İkinci tərtib diferendial tənlik üçün inteqral şərtli sərhəd məsələsinin ədədi həlli. “Riyaziyyat və mexanikanın müasir problemləri” elmi konfransın materialları. BDU. Bakı Universiteti nəşriyyatı, 2007. Səh 65-66.
- Delphi proqramlaşdırma mühitində cədvəllərin tərtibi və ondan istifadə. Pedaqoji universitet xəbərləri, Bakı, ADPU, 2013. N2. Səh 426-428.
- Riyaziyyat dərslərində elektron resurslardan istifadə təcrübəsindən. Pedaqoji universitet xəbərləri, Bakı, ADPU, 2015. N1. Səh 31-33.
- Təlim strategiyaları prinsipləri və İKT. Təhsildə İKT. Elmi-metodik jurnal. Bakı-2015. N4. Səh 127-133.
- Python programming language teaching experience in secondary school, eight grade. “Инновационные технологии в обучении и воспитании”. Материалы десятой международной научной конференции в двух частях. Част I. Карачаевск-2016. Page 13-17.
- Loqarifmik bərabərsizliklərin həllinin öyrədilməsində elektron resurslardan istifadə”.Təhsildə İKT. Elmi-metodik jurnal. Bakı-2016. N3. Səh. 62-66.
- Parabolik funksiyaların qrafiklərinin öyrədilməsi təcrübəsindən. SDU-nin yaradılmasının 55 illiyinə həsr olunmuş “Riyaziyyatın nəzəri və tətbiqi problemləri” beynəlxalq elmi konfransın materialları. 25-26 may 2017-ci il. Səh.281.
- Из практики интерактивного обучения языка программирования Python. “Модернизация системы непрерывного образования”. Материалы VIII Международной научно-практической конференции, 30 июня- 2 июля 2017 года. Səh 216-221.
- Orta ümumtəhsil məktəblərinin riyaziyyat dərslərində elektron tədris resurslarından istifadə təcrübəsindən. Pedaqoji Universitetin Xəbərləri. Riyaziyyat və təbiət elmləri seriyası. 2017, C.65, №2. Səh. 79-84.
- Электронные образовательные ресурсы как средства развития потенциала, среды и деятельности человека. 1st International Conference: Modern Information, Measurement and Control Systems: Problems and Perspectives. (MIMCS’2019), 01-02 July, Baku, Azerbaijan. Page 40-41.
- Xətti cəbri tənliklər sisteminin qaus və iterasiya üsulları ilə həllinin excel cədvəl prosessorunda reallaşdırılması metodikası. 24.05.2022. 5th international education and innovative sciences symposium / Azerbaijan State Pedagogy University. Volume 2. Page 152-161.
- “Alqoritmləşdirmənin əsasları” mövzusunun kollektivlə iş metodları ilə tədrisi sosiallaşma vasitəsi kimi. 3rd Karabagh Internatıonal Congress of Modern Studıes ın Socıal and Humanıtıes held on june 7-10, 2022/ Karabagh, Azerbaijan, Institute of the Caucasus Studies. Azerbaijan National Academy of Sciences. Volume 3. Page136-143
- İnteraktiv təlim təhsil alanların idraki marağının inkişaf vasitəsi kimi. International Ege Congress on Social Sciences & Humanities. Volume 1. Page 292-293