Ad, soyad, atasının adı :
- Səkinə İmran qızı Səfiyeva
Təvəllüd :
- 15.06.1960
Əlaqə :
- İş telefonu : 012-498-6393
- Mail : Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.
Təhsil : Ali
- 1984-cü ildə ADPU-nun riyaziyyat fakültəsinin ”Riyaziyyat-fizika” ixtisası
Vəzifəsi :
- Baş müəllim
İş fəaliyyəti:
- 1984 –1987 – ci illərdə Füzuli rayonu Araz Yağlıvənd kənd orta məktəbində müəllimə
- 1989 – 2002– ci illərdə BŞZ-də iqtisadçı-mühasib
- 2003–2008- cu illərdə ADPU – nun Hesablama-riyaziyyatı və informatika kafedrasında riyaziyyatçı- proqramçı
- 2008-2010 – cu ildə ADPU –nun Kompüter mərkəzində mühəndis-proqramçı
- 2010-2014 cü illərdə ADPU–nun Hesablama riyaziyyatı və informatika kafedrasında 0,5 ştat müəllim
- 2014-2018-ci ildə ADPU–nun Hesablama riyaziyyatı və informatika kafedrasında tam ştat müəllim
- 2018-ci ildə müsabiqədən keçdiyi üçün baş müəllim hesab olunsun.
Tədris etdiyi fənlər:
- Hesablama –riyaziyyatı
- İnformatika və təhsildə İKT,
- Kompyuter şəbəkəsi
- Kompüter arxitekturası və əməliyyat sistemi
- Alqoritmik dillər
- Seçmə blok 5 (proqramlaşdırma dilləri)
- Alqoritləşdirmə və proqramlaşdırma
- Əməliyyat sistemləri
- Təhsildə İKT
- Kompüter aparat və proqram təminatı
- İnformatika-2
- Ədədi üsullar
- Alqoritmlər nəzəriyyəsi
Seçilmiş əsərləri :
- Rabitə şəbəkəsinin yaradılmasında kompüter şəbəkələrinin rolu”. Tələbə Elmi Cəmiyyətinin Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin 90 illik yubileyinə həsr olunmuş 71-ci Elmi Konfransın Materialları Bakı ADPU 2011-ci il
- “İnternetdə axtarışın aparılma qaydaları”. ADPU-nun Riyaziyyat fakültəsi əməkdaşlarının Universitetin 90-illik yubileyinə həsr olunmuş elmi-praktik konfransının materialları. Bakı, Aprel2012
- “İnternetdə informasiya axtarışı”. ADPU-nun Tələbə Elmi Cəmiyyətinin Ümummilli Lider Heydər Əliyevin 90 - illik yubileyinə həsr olunmuş 72- ci Elmi konfransının materialları. Bakı ADPU-2013
- “İbtidai siniflərdə informatika təliminin zəruriliyi və imkanları”. Pedaqoji Universitet xəbərləri Bakı №2 2013
- “Tərs triqonometrik funksiyalar daxil olan ifadələrin çevrilməsi”. Bakı Qızlar Universitetinin elmi əsərləri №2(18) Bakı -2014
- “VI sinifdə şagirdlərə proqramlaşdırmanın öyrədilməsi”. Təhsildə İKT Elmi-metodiki jurnal №4 Bakı -2014
- “X-sinif informatika fənnində Kriptoqrafiya”. Rəqəmli İmza anlayışının öyrədilməsi metodikası. Təhsildə İKT Elmi-metodiki jurnal №4 Bakı -2014
- Proqram “nformatika və Təhsildə İKT”. Azərb. Resp.Təh.Naz.25.12.2014-cü il tarixli 1300 saylı əmrinə əsasən
- Proqram"İnformatika və Təhsildə İKT" Azərb. Resp.Təh.Naz.09.04.2015-cü il tarixli 396 saylı əmrinə əsasən
- “Nəsrəddin Tusinin yaşadığı dövrdə ictimai -siyasi fəaliyyət”i Naxçıvan Dövlət Universitetinin Elmi Şurasının 26 noyabr 2015-ci il tarixli qərarı ilə (protokol №4)
- “İnkişafetdirici təlim və onun funksiyaları”. Bakı Qızlar Universiteti. "Elmi Əsərlər". №1 (25) Bakı-2016
- “Riyaziyyat dərslərində informasiya texnologiyalarından istifadənin şagirdlərin kompüter bacarıqlarının formalaşmasında rolu”. Riyaziyyatın tətbiqi məsələləri və yeni informasiya texnologiyaları. III Respublika Elmi konfransının materialları. (15-16 dekabr 2016-cı il) Sumqayıt -2016
- “Parametrli xətti bərabərsizliklərin öyrədilməsində blok-sxemlərdən istifadə” Məqalə Bakı Qızlar Universiteti "Elmi Əsərlər"№1 Bakı 2017
- “Kompüter şəbəkəsi, internet və multimüdia texnologiyaları kursunun tədrisinin metodoloıi problemləri” Məqalə Təhsildə İKT Elmi-metodik jurnal №3 Bakı 2017
- “İnternetin xidmətləri, internetdə ünsiyyət, şəbəkə etikası mövzusunun X sinifdə haqqinda” Məqalə Təhsildə İKT Elmi-metodiki jurnal №4 Bakı -20.12.2018
- “Kompyuter şəbəkələri ilə iş “ Məqalə Təhsildə İKT Elmi-metodiki jurnal № 3 Bakı-2019
- Riyaziyyatın Fundamental Problemləri və İntellektual Texnologiyaların Təhsildə tətbiqi Respublika Elmi konfransının materialları Sumqayıt -2020
- Методика Изучение Алгоритмов Məqalə Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe (East European Scientific Journal) #9(61), 2020
- Virusla mübarizə Məqalə Bakı Qızlar Universiteti "Elmi Əsərlər"№4 Bakı 2020
- Системный подход к проблеме высшего образования
- Scientific collection «interconf» | № 78 109 doi 10.51582/interconf.7-8.10.2021.013