Previous Next

Valeh Mahmud oğlu Məmmədov

Ad, soyad, atasının adı :

  • Valeh Mahmud oğlu Məmmədov

Təvəllüd:

  • 01.07.1943

Əlaqə :

  • İş telefonu : (012) 493-77-03
  • Mail :Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.

Təhsil : Ali

  • 1962-1967-ci illərdə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti Riyaziyyat fakültəsi
  • 1971-1974-cü illərdə TP institutunda aspirantura

Vəzifəsi :

  • Baş müəllim

İş fəaliyyəti:

  • 1961-1962-ci illərdə fəhlə işləyib,
  • 1967-1971-ci illərdə Nərimanov rayonunda riyaziyyat müəllimi işləyib,
  • 1974-2002-ci illərdə Elmi-tədqiqat institutunda kiçik elmi işçi, elmi işçi, böyük elmi işçi, aparıcı elmi işçi vəzifələrində işləyib,
  • 2002-2016-cı illərdə Müəllimlər İnstitutunda baş müəllim işləyib,
  • 2016-cı ildən ADPU-da baş müəllim işləyir.

Tədris etdiyi fənlər:

  • Elementar riyaziyyat
  • Riyaziyyatın tədrisi metodikası
  • Triqonometrik çevirmələr tənliklər və bərabərsizliklər

 

 

 

Seçilmiş əsərləri :

  • Onbirillik məktəbin II siniflərində riyaziyyat dərsləri. Bakı, 1986, Maarif Nazirliyinin mətbəəsi, 3,5 ç.v.
  • Onbirillik məktəbin II siniflərində riyaziyyatdan ilk dərslər. Bakı, 1986, Maarif Nazirliyinin mətbəəsi, 1,4 ç.v.
  • II sinifdə riyaziyyat. Bakı, Maarif, 1988, 5,0 ç.v.
  • Orta məktəbdə riyaziyyatın tədrisinin təkmilləşdirilməsi. Bakı, Maarif, 1979, 0,5 ç.v.
  • Onbirillik məktəbin IV siniflərində riyaziyyatın tədrisinə dair. Bakı, 1988, 1,25 ç.v.
  • Təhsil standartları. Riyaziyyat. Bakı, 2000, səh.330-358.
  • Şagirdlərin təlim müvəffəqiyyətlərinin 9 bal sistemi ilə qiymətləndirilməsi normaları. Bakı, 1989, I nəşri, səh.147-160.
  • Şagirdlərin təlim müvəffəqiyyətlərinin 9 bal sistemi ilə qiymətləndirilməsi normaları. Bakı, 1998, II nəşri, səh.102-114.
  • Riyaziyyat dərslərində «Dədə Qorqud» dastanındakı saylardan istifadə, «Kitabi Dədə Qorqud» dastanının 1300 illiyinə həsr olunmuş konfrans, Bakı, 1999, səh. 102-104.
  • «Təqribi hesablamalar»ın öyrədilməsi haqqında, Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1973, №2, 0,2 ç.v.
  • «Təqribi hesablamaların dəqiq qiymətləndirilməsində ədəbi bərabərsizliklərin tətbiqi» mövzusunun tədrisi təcrübəsindən. «Fizika və riyaziyyat tədris», 1974, №4, 0,4 ç.v.
  • Riyaziyyatın tədrisində proforientasiya «Gənc fəhlə», 1973, №5. 0,3 ç.v.
  • Təqribi ədədin qiymətinin xətalarının öyrədilməsi. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1974, №4, 0,3 ç.v.
  • Hesablama riyaziyyatının sadə elementlərinin öyrədilməsi imkanları. «İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə», 1975, №4, 0,2 ç.v.
  • Ardıcıl yaxınlaşma metodu və onun praktik mənası. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1975, №1, 0,2 ç.v.
  • Oxucuların məktublarından. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1975, №1, 0,8 ç.v.
  • Riyaziyyatdan laborator işlərin aparılması təcrübəsindən. «İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə», 1975, №4, 0,3 ç.v.
  • VII-VIII siniflərdə «Təqribi hesablamaların öyrədilməsinin səmərəli yolları», «Fiziki və riyaziyyat tədrisi», 1976, №2, 0,3 ç.v.
  • IV sinifdə riyaziyyatın tədrisi haqqında, «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1976, №4, 0,1 ç.v.
  • Oxucuların məktublarından. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1977, №1Ö 0,9 ç.v.
  • Dövlət sənədlərinin riyaziyyat dərslərində öyrədilməsi. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1977, №2, 0,2 ç.v.
  • Oxucuların məktublarından. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1978, №1, 0,8 ç.v.
  • Bəzi həndəsi anlayışların öyrədilməsində şagirdlərin müstəqil işləri. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1978, №2, 0,2 ç.v.
  • XVIII riyaziyyat olimpiadasının yekunları haqqında. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1978, №4, 0,6 ç.v.
  • VII siniflərdə «Oxşarlıq» mövzusunun tədrisinə dair. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1979, №4, 0,2 ç.v.
  • Məktəblilərin XXI riyaziyyat olimpiadasının yekunları haqqında. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1980, №1, 0,7 ç.v.
  • Axtarış yollarında. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1980, №3, 0,1 ç.v.
  • Maarifimizin iftixarı. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1981, №3, 0,1 ç.v.
  • Tətbiqi məsələlərin həlli təcrübəsindən. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1982, №4, 0,2 ç.v.
  • Akademik İbrahimov İbrahim İbiş oğlu-70. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1983, №1, 0,1 ç.v.
  • Əzizbəyov adına Azərbaycan Neft və Kimya İnstitutunda riyaziyyatdan qəbul imtahanları haqqında. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1983, №2, 0,8 ç.v.
  • Redaksiyanın poçtundan. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1984, №1. 0,9 ç.v.
  • Riyaziyyatın tədrisində praktik bacarıqların aşılanması təcrübəsindən. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1984, №2, 0,3 ç.v.
  • Riyaziyyat müəllimlərinin iş təcrübəsi və təklifləri. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1985, №1, 0,5 ç.v.
  • «İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə», 1986, №1, 0,5 ç.v.
  • Görkəmli alim və pedaqoq. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1986, №3, 0,2 ç.v.
  • Praktik məzmunlu məsələlərin həlli təcrübəsindən. «Fizika və riyaziyyat tədris», 1986, №4, 0,3 ç.v.
  • Əmək dərslərində riyazi bacarıqlardan istifadəyə dair. «Əmək və poltexnik təlim», 1987, №2, 0,2 ç.v.
  • Onbirillik məktəbin II siniflərində riyaziyyatdan yoxlama yazı işləri. «İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə», 1988, №2, 0,2 ç.v.
  • Riyaziyyatçılar nəslinə nümunə. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1988 №3, 0,2 ç.v.
  • Fənn ekskursiyaları-məktəblilərin peşəyönümü formalarından biri kimi. «Əmək və politexnik təlim», 1990, №1, 0,2 ç.v.
  • Rəsmxətin riyaziyyatla əlaqəli tədrisi. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1990, №1-2, 0,2 ç.v.
  • Fəndaxili və fənlərarası əlaqənin təlim marağına təsiri. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1990, №3-4, -,3 ç.v.
  • İbtidai məktəbdə komputerdən istifadə. «İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə», 1997, №2, 0,3 ç.v.
  • Uşaq oyunlarının komputerləşdirilməsinin psixoloji nəticələri. «İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə», 2001, №2, səh.37-41.
  • Cəbr kursunun praktik istiqamətinin gücləndirilməsində kompüterdən istifadə. «Fizika, riyaziyyat və informatikanın tədrisi», 2001, №1, səh.58-60.
  • Vaxt hesablamalarına aid məsələlərin həlli metodikası. «Təhsil, mədəniyyət, incəsənət, 2001, №3, səh.20-23.
  • Pifaqor termininin tərs teoreminin öyrədilməsi. «Təhsil, mədəniyyət, incəsənət», 2004, №3, səh.21-23.
  • Ümumtəhsil məktəblərində riyaziyyatın tədrisi problemləri. Bakı, 1997, səh.15-16.
  • Riyaziyyatın tədrisində praktik istiqamətin gücləndirilməsinin təhlim keyfityyətinə təsiri. Tbilisi. Pedaqogika institutu. 1985, 0,1 ç.v.
  • Vaxt hesablamalarına aid məsələlərin həllinin öyrədilməsi. BAPQS-in elmi xəbərləri, Bakı, 2001, səh.133-136.
  • Dəyişənin daxil edilməsi, dəyişənin ədədi qiymətinin hesablanmasının öyrədilməsinə dair. BAPQS-in elmi xəbərləri, III buraxılış, Bakı, 2003, səh.61-63.
  • Məsələnin müxtəlif üsullarla həlli. BAPQS-in elmi xəbərləri, IV buraxılış, Bakı, 2004, 0,1 ç.v.
  • Riyaziyyat, Avqust konfransının materialları, 2001, 0,1 ç.v.
  • Riyaziyyat, Avqust konfransının materialları, 2002, 0,1 ç.v.
  • Riyaziyyat, Avqust konfransının materialları, 2002, 0,1 ç.v.
  • Praktik məzmunlu məsələlər həllinin şagirdlərin bilik keyfiyyətinə təsiri, Bakı, 1999, səh.70-71.
  • Planimetriyada çətin mənimsənilən mövzuların tədrisinin səmərəli yolları. Azərb. ETPEİ-də 1998-ci ildə aparılmış elmi-tədqiqat işlərinin yekunlarına həsr olunmuş konfrans. Bakı, 1999, 0,1 ç.v.
  • Riyaziyyat bölməsi. Azərb. Təh.Naz. avqust rayon (şəhər) konfransının bölmə iclası. Bakı, 2004, 0,2 ç.v.
  • X sinifdə riyaziyyatdan tədrisi materialının planlaşdırılması, «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1977, №3, 0,2 ç.v.
  • V sinifdə riyaziyyatdan tədris materialının bölüşdürülməsi. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1977, №4, 0,2 ç.v.
  • Riyaziyyatdan proqram materialının bölüşdürülməsi. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1978, №3, 0,2 ç.v.
  • VII sinifdə cəbrdən proqram materialının planlaşdırılması. №Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1979, №3, 0,2 ç.v.
  • VIII sinifdə cəbrdən proqram materialının planlaşdırılması. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1980, №3, 0,2 ç.v.
  • IV sinifdə proqram materialının planlaşdırılması. «Fizika və riyaziyyat tədrisi», 1981, №4, 0,2 ç.v.
  • Onbirillik məktəbin IV siniflərində riyaziyyatdan proqram materialının planlaşdırılması. «İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə», 1988, №5, 0,4 ç.v.
  • «Dəyişənin daxil edilməsi, dəyişənin əbədi qiymətinin hesablanmasının» öyrədilməsinə dair. BAPQS-ın elmi xəbərləri, III buraxılış. Bakı, 2003, 0,1 ç.v.
  • Məsələnin müxtəlif üsullarla həlli. BAPQS-ın elmi xəbərləri. IV buraxılış, Bakı, 2004, 0,1 ç.v.
  • Müəllimlərin ənənəvi avqust rayon (şəhər) konfransının bölmə iclası. Bakı, 2005, 0,1 ç.v.
  • «İbtidai siniflərdə riyaziyyatın tədirsi metodikası», proqram, OYU-nun nəşri. 2005, 0,2 ç.v.
  • Praktik məzunlu məsələlərlə şagirdlərin tanış edilməsi. BQU-nin elmi xəbərləri, V buraxılış. Bakı, 2006, 0,2 ç.v.
  • Unudulmaz pedaqoq, riyaziyyatçı. «Fizika, riyaziyyat və informatika tədrisi», №1, 2007, səh.72-75.
  • Riyaziyyatın praktik istiqamətinin təlimin keyfiyyətinə təsiri. İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə, №1, 2007, səh.47-51.
  • Praktik məzmunlu məsələlərin tərtibi üzrə işin təşkili təcrübəsindən. «İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə». №3, 2007, səh.39-43 (şəriklik.
  • Ümumtəhsil məktəblərində seçmə fənlər (Müəllimlər üçün vəsait). Bakı, 2008, Azərbaycan Təhsil Nazirliyi. Təhsil Problemləri İnstitutu. səh.72-90.
  • Praktik məzmunlu məsələlərin tərtibi. «İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə», №3, 2008, səh.24-27 (şəriklik).
  • Cəbr kursunun praktik istiqamətinin gücləndirilməsinin təlim keyfiyyətinin artırılmasına təsiri. Odları Yurdu Universitetinin elmi və pedaqoji xəbərləri, №23, Bakı, 2008, səh.214-220.
  • Praktik məzmunlu məsələlərdən istifadə edilməsi təlimin tətbiqi istiqamətinin gücləndirilməsi vasitəsi kimi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Təhsil Problemləri İnstitutu. Elmi əsərlər, №2, 2008, səh.184-187.
  • «Riyaziyyatın tədrisi metodikası». Proqram, «Müəllim» nəşriyyatı, Bakı, 2009. 1 ç.v.
  • Riyaziyyatdan əyləncəli və qeyri-standart məsələlərin həlli metodikası. Proqram. «Müəllim» nəşriyyatı, Bakı, 2009, 1 ç.v.
  • Sadə riyazi təsəvvürlərin formalaşdırılması» üzrə bir riyaziyyat məşğələsinin ssenarisi (böyük qrupda). Məqalə. Bakı Qızlar Universitetinin Əsərləri №1, 2009. səh.141-144.
  • İbtidai siniflərdə şifahi hesablamaların aparılmasına dair. Məqalə. Məktəbəqədər və ibtidai təhsil (Elmi-metodik jurnal). «4, 2009.
  • Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisi metodikası. Proqram. «Müəllim» nəşriyyatı. Bakı, 2009, 1 ç.v.
  • Şagirdlərin məsələ həllinə hazırlanması. Bakı Qızlar Universitetinin Əsərləri №2 (8), 2010. səh.107-110.
  • Örnək ola biləcək alim ömrü. Məqalə. Qarapapaqlar, №6(36) iyun 2010. Aylıq elmi-kütləvi dərgi. Gürcüstan Respublikası. Azərbaycanlıların Mədəniyyət Mərkəzi. Səh.98-52.
  • Məktəbə hazırlıq qrupunda «Parçanın ölçülməsi»nə aid məşğələnin aparılması. Məqalə, Bakı Qızlar Universitetinin elmi əsərləri. №3 (12), Bakı, 2011.
  • Təhsil problemləri İnstitutu. Elmi əsərləri. Bakı, 2011. səh.268-272.
  • Tənlik və bərabərsizliklərin öyrədilməsinin şagirdlərin riyazi biliklərinin artırılmasında rolu. Məktəbəqədər və ibtidai təhsili (Elmi-metodik jurnal) №3, 2011. səh.72-76.
  • Şagirdlərin məsələ həllinə hazırlanması texnologiyası riyaziyyatın tətbiqi istiqamətinin qüvvətləndirilməsi vasitəsi kimi. «Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri» mövzusunda beynəlxalq konfransın materialları, Naxçıvan, 2011. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Naxçıvan Dövlət Universiteti, Təhsil problemləri İnstitutu, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu.
  • İbtidai siniflərdə mətnli məsələlərin öyrədilməsi. Azərbaycan Təhsil Problemləri İnstitutu. Elmi əsərləri. №4, 2012, səh.72-74.
  • Hesab məsələlərinin həllinin öyrədilməsi. Bakı Qızlar Universitetinin elmi əsərləri. №1 (13), Bakı, 2012.
  • Hesab məsələ həllində tətbiq olunan metodların ibtidai sinif müəllimlərinin nəzəri hazırlığına təsiri. «Müəllim hazırlığında yeniyanaşmalar». (321 səhifə). Məqalə. Bakı, «Mütərcim», 2012. səh.91-115.
  • Həndəsənin tətbiqi istiqamətinin qüvvətləndirilməsinin şagirdəlrin məsələ həlli bacarıqlarının artırlmasında rolu. Fizika, riyaziyyat və informatika tədrisi. №3, 2013. səh.45-80.
  • İbtidai siniflərdə kombinator məsələlərin öyrədilməsi. Məktəbəqədər və ibtidai təhsil (Elmi-metodik jurnal). «3, 2013. səh.58-61.
  • Məsələnin təhlil edilməsinin müəllim hazırlığında rolu. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Təhsil Problemləri İnstitutu. Naxçıvan Dövlət Universiteti. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. «Tədris prosesinin ətkmilləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri mövzusunda beynəlxalq elmi konfransının materialları. Naxçıvan, 2013, səh.50-51.
  • Təlimin tətbiqi istiqamətinin qüvvətləndirilməsində şagirdlərlə işin aktiv formalarından istifadə edilməsi. Bakı Qızlar Universiteti. Elmi əsərlər. №3(19), 2014, səh.126-128.
  • Müdrik müəllimimiz.
  • Fizika riyaziyyat və informatika tədrisi №4, 2014, səh.63-64.
  • Məsələ həlli təliminin metodikası. Bakı Qızlar Universiteti. Elmi əsərlər №1, 2015, səh.81-84.
  • Şagirdlərin məntiqi təfəkkürünün inkişafı üçün qeyri-standart məsələlərdən istifadə. Məktəbəqədər və ibtidai təhsil. Elmi-metodik jurnal, №2, 2015, səh.34-39.
  • Sadə riyazi təsəvvürlərin formalaşdırılması metodikası (adi təhsilin bakalavriat səviyyəsi üçün). Bakı Qızlar Universiteti. Proqramm, səh.62-65. Bakı, 2015.
  • Sadə riyazi təsəvvürlərin formalaşdırılması kursunun nəzəri əsasları (ali təhsilin bakalavriat səviyyəsi üçün). Proqramm. BQU, Bakı – 2015, səh.57-61.
  • Elementar riyaziyyat (ali təhsilin bakalavriat səviyyəsi üçün)ö Proqramm. Bakı, 2015, səh.82-88.
  • Məsələ həlli təliminin metodikası üzrə iş Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu. Xəbərlər. Elmi-metodik jurnal №1, 2015, səh.213-215.
  • Sxem və şəkillərlə verilmiş tənliklərin həllinin öyrədilməsi. Məktəbəqədər və ibtidai təlimö Elmi-metodik jurnal. №2, 2016, səh.61-65.
  • Məntiqi məsələlər tərtibinin və həll üsullarının öyrədilməsi. Bakı Qızlar Universiteti. Elmi əsərlər. №2 (26), səh.78-80. Bakı, 2016.
  • Riyaziyyat təlimində inkişafetdirici çalışmaların istifadə yolları (I və IV siniflər) Riyaziyyat və İnformatika fənləri üzrə proqramlar ( bakalavriat pilləsi). Azərb.Res-sı Təhsil Nazirliyi. BQU, səh.27-32, Bakı, 2017.
  • Əyləncəli və qeyri – standart məsələlərin həlli. Riyaziyyat və İnformatika fənləri üzrə proqramlar ( bakalavriat pilləsi ). Azərb. Res. –sı Təhsil Nazirliyi. BQU, səh.33-40, Bakı, 2017 .
  • Triqonometrik funksiyalar, tənliklər və bərabərsizliklər. Riyaziyyat və İnformatika fənləri üzrə proqramlar ( bakalavriat pilləsi ). Azərb. Res-sı Təhsil Nazirliyi. BQU , səh. 41-44, Bakı, 2017.
  • Şagirdlərin məsələ həll etmək bacarığının artırılması. Bakı Qızlar Universitetinın “Elmi Əsərlər” i №1 (33) Səh.107-200, Bakı, 2018.
  • “Birgə işə və məhsuldarlığa aid məsələ həllinin öyrədilməsi”. Məktəbəqədər və ibtidai təhsil. Elmi – metodik jurnal. № 1. 2018, səh.33-36.
  • Bəzi parametrli tənliklərin qrafik həlli. BQU, “Elmi Əsərlər” №4, 2018, səh.235-239
  • “Modelləşdirmə - hesab məsələlərinin həllinin öyrədilməsində əsas təlim vasitəsidir”. BQU, “ Elmi əsərlər” , №4, 2019, səh.164 – 168.
  • “Pedaqoji təcrübənin təşkili və aparılması (proqram). Bakı , 2020.
  • “Riyaziyyat təlimində tarixi materiallardan istifadə” BQU, “Elmi Əsərlər” №2, 2021, səh.325-328.
  • Məsələ həllinin öyrədilməsi. BQU, Elmi Əsərlər, №1, 2022, səh. 309-313.
  • Şərəfli ömür yolu. Fizika, riyaziyyat və informatikanın tədrisi, №2,2022, səh.78-80.
  • Riyaziyyat təliminə aid praktik – laborator işlərin aparılmasının müəllim hazırlığında rolu . Fizika , riyaziyyat və informatikanın tədrisi, №4 ,2022 səh 64-69.

ÜNVAN MƏLUMATLARI

Bakı, AZ1000,
Ü.Hacıbəyli küç., 68

XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

E-poçt ünvanınızı daxil etməklə məlumat əldə edin

Search