Previous Next

Musa Tapdıq oğlu Rzayev

Ad, soyad, atasının adı :

  • Musa Tapdıq oğlu Rzayev

 Təvəllüd

  • 03.12.1973

 Əlaqə:

  • İş telefonu : (012) 493-77-03
  • Mail : Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.

 Təhsil : Ali

  • Tusi adına Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Fizika-riyaziyyat fakültəsi (1991-1996)

 Elmi dərəcəsi :

  • Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim

İş fəaliyyəti:

  • 1994-1996-cı ildə Adam Rayonu 91 saylı köçkün orta məktəbində riyaziyyat və informatika müəllimi.
  • 1996–1999–cu illərdə Azərbaycan Dövlət İstilik Elektirik stansiyasında EHM-də, PÇ-də sistem proqramcı, aparıçı mühəndis.
  • 2000-2004-cü illərdə AMİ-də metodist, kabinet müdiri.
  • 2004-2014-ci ildə AMİ-nin “Riyaziyyat və onun tədirisi metodikası” kafedrasında baş müəllim.
  • 2014-2015-ci illərdə AMİ-də “Riyaziyyat və onun tədirisi metodikası” kafedrasının müdiri vəzifəsində;
  • 2016-ci ildən hal-hazıra kimi ADPU-nun “Riyaziyyat və onun tədirisi texnologiyası” kafedrasında baş müəllim.

 Tədris etdiyi fənlər:

  • Elementar riyaziyyat
  • Riyaziyyatın tədrisi metodikası
  • Ümumtəhsil kurikulumun əsasları
  • Triqonometrik çevirmələr tənliklər və bərabərsizliklər
  • Riyazi terminlərin və anlayışların formalaşdırılması texnologiyası
  • Məktəb riyaziyyat statistika və ehtimal elemtlərinin tədrisi

 

Seçilmiş əsərləri

  • ·        Riyaziyyatın tədrisi metodikasında seminar məşğələsinin aparılmasına dair. AMİ-nin elmi əsərlər bülleteni, Bakı, 2002. səh 68-71.
  • ·        Orta məktəbin riyaziyyat kursunda ədəd anlayışının genişlənməsi prinsipi. APU-nin «Pedaqoji tədqiqatlar. Elmi məqalələlər» məcmuəsi 1(14), Bakı, 2002. səh 69-71.
  • ·        Orta məktəbin riyaziyyat kursunda tam ədədlərin tədrisinə dair. «Müstəqil Azərbaycanda elmin inkişaf istiqamətləri» mövzusunda. I elmi praktik konfransın materialı. Bakı, 2002. səh 74-76.
  • ·        Məktəbdaxili fənn birləşməsi ixtisas-artırmanın ilkin formasıdır. AMİ-nin elmi əsərlər bülleteni №12, Bakı, 2003. səh 77-80. (Müştərək).
  • ·        Orta məktəbin riyaziyyat kursu il ali məktəbəin ədədlər nəzəriyyəsi arasında əlaqə. «Təhsil, mədəniyyət və incəsənət» jurnalı. Bakı, 2003. səh 24-28.
  • ·        Pedaqoji institutda riyaziyyat fənni üzrə aparılan seminar məşğələsində əyaniliyin əhəmiyyəti. «Müstəqillik yollarında pro-blemlər, perespektivlər» mövzusunda  elmi praktik konfransın materialları. Bakı, 2004. səh 59-63.
  • ·        Pedaqoji kadrların «Sifariş-təklif» prinsipi əsasında ixtisasartırma təhsilinin təşkili. AMİ-nin «Elmi əsərlər» Bületeni, №2 (15), Bakı, 2004.
  • ·        Seminar məşğələsinin keyfiyyətini yüksəltmək problemləri. ADPU-nun «Xəbərlərii» №2, Bakı, 2006. Səh592-597.
  • ·        Məsələ həlli vasitəsilə şagirdlərin yaradıcı təfəkkürünün inkişafı. Az.Res.Təhsil Problemləri İnstitutu “Elmi əsərləri”. Bakı, 2010. №3. Səh. 85-89.
  • ·        İbtidai siniflərdə şagirdlərin idrak fəallığının inkişafında qeyri-standart və əyləncəli məsələlərin rolu. Az.Res.Təhsil Problemləri İnstitutu “Elmi əsərləri”. Bakı, 2010. №4. Səh 194-199.
  • ·        Məsələ həlli prosesində şagirdlərin idrak fəallığının inkişaf etdirilməsində fənlərarası inteqrasiyanın rolu. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri”. Bakı, 2011. №2. Səh. 115-121
  • ·        Riyazi məsələlərin tənlik qurmaqla həll edilməsi şagirdlərin idrak fəallığını artıran vasitə kimi. Az.Res.Təhsil Problemləri İnstitutu “Elmi əsərləri”. Bakı, 2011. №2. Səh. 133-138 (Müştərək).
  • ·        I-IV siniflərdə məsələ həlli vasitəsilə şağird biliyinin qiymdətləndirilməsi. “Təhsil sistemində monitorinq və qiymətləndirmənin yeri” mövzusunda respublika elmi-praktik konfransının materialları. Az.Res.TPİ-u. Bakı, 27 aprel 2012-ci il. Səh 120-121
  • ·        Elementar cəbr. Dərs vəsaiti. “Elm və təhsil”. Bakı, 2012. 23,1 çap vərəqi (müştərək).
  • ·        I-IV siniflərdə məsələ həlli vasitəsilə şağirdlərin idrak fəallığının artırılmasında müasir təlim metodlarının rolu. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri”. Bakı, 2013. №4. Səh 110-114.
  • ·        İbtidai siniflərdə riyazi məsələlərin həlli vasitəsilə şagirdlərin idrak fəallığının artırılması yolları. Bakı Dövlət Universiteti. Sosial elmlər və psixologiya fakültəsi. Bakı Dövlət Universitetinin yaradılmasının 95-ci ildönümünə həsr edilmiş “Təhsil, şəxsiyyət və cəmiyyət” mövzusunda Respublika elmi-praktik konfransın materialları. Bakı, 2014. Səh. 114-117.
  • ·        İbtidai sinif müəllimi hazırlığında riyaziyyat məsələlərinin rolu. “Müəllim hazırlığının müasir problemləri: texnologiya, təhsil və inkişaf” mövzusunda III Beynəlxalq Elmi konfransın materialları. AMİ. Bakı, 22-24 may 2014. Səh. 193-194.
  • ·        Решение математических задач как способ систематизации знаний у учащихся. Азимут научных исследований: педагогика и пси­хология. Азимут научных исследований: педагогика и психология №4 Тольятти, 2015. Cт. 86-89.
  • ·        Взаимодействие в двух упругих слабопроницаемых перемычкой пластах. Международной научной конференции 30 октября-07 ноября 2014. Гуризия, 2014. Ст.88-93 (müştərək).
  • ·        Orta riyazi təhsildə yeni nəzəri biliklərin əhəmiyyəti. Fizika, riyaziyyat və informatika tədrisi jurnalı №4. Bakı, 2015. Səh. 54-57 (müştərək).
  • ·        Mətnli məsələlərin həllinin nəzəri metodik əsasları. Dərs vəsaiti. ADPU-nun nəşri. Bakı, 2015. 14 ç.v. (müştərək).
  • ·        Mətn cəbri məsələlərinin həlli üsulunun səmərəlilik dərəcəsinə dair. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri №4. Bakı, 2015. Səh. 110-115 (müştərək).
  • ·        İdrak fəallığının artırılmasında düşündürücü çalışmaların rolu. Azərbaycan Respublikasının dövlət müstəqilliyinin 25-ci ildönümünə həsr olunmuş “Riyaziyyatın tətbiq məsələləri və yeni texnologiyalar” III Respublika Elmi Konfransının materialları. 15-16 dekabr 2016-cı il. Sumqayıt, 2016 (müştərək).
  • ·        Şagirdlərin yaradıcı qabiliyyətinin inkişafında riyazi məsələlərin rolu. Azərbaycan Respublikasının dövlət müstəqilliyinin 25-ci ildönümünə həsr olunmuş “Riyaziyyatın tətbiq məsələləri və yeni texnologiyalar” III Respublika Elmi Konfransının materialları. 15-16 dekabr 2016-cı il. Sumqayıt, 2016 (müştərək).
  • ·        Orta riyazi təhsildə düşündürücü riyazi məsələlərin əhəmiyyəti. Azərbaycan Respublikasının dövlət müstəqilliyinin 25-ci ildönümünə həsr olunmuş “Riyaziyyatın tətbiq məsələləri və yeni texnologiyalar” III Respublika Elmi Konfransının materialları. 15-16 dekabr 2016-cı il. Sumqayıt, 2016 (müştərək).
  • ·        Ali pedaqoi məktəbdə tələbələrin nəzəri-metodiki hazırlığının bəzi aspektləri. Azərbaycan Respublikasının dövlət müstəqilliyinin 25-ci ildönümünə həsr olunmuş “Riyaziyyatın tətbiq məsələləri və yeni texnologiyalar” III Respublika Elmi Konfransının materialları. 15-16 dekabr 2016-cı il. Sumqayıt, 2016 (müştərək).
  • ·        Həndəsi məsələlərin həlli zamanı rast gəlinən çətinliklər və onların aradan qaldırılması yolları. Sumqayıt Dövlət Universitetinin yaradılmasının 55 illiyinə həsr olunmuş “Riyaziyyatın nəzəri və tətbiqi problemləri” mövzusunda beynəlxalq elmi konfransın materialları 25-26 may 2017-ci il. Sumqayıt, 2017.
  • ·        Riyazi məsələlərin mürəkkəblik və çətinlik xarakteristikası. Sumqayıt Dövlət Universitetinin yaradılmasının 55 illiyinə həsr olunmuş “Riyaziyyatın nəzəri və tətbiqi problemləri” mövzusunda beynəlxalq elmi konfransın materialları 25-26 may 2017-ci il. Sumqayıt, 2017.
  • ·        Riyaziyyat təliminin təkmilləşdirilməsin­də müasir təlim metodlarının və İKT-nin rolu. Təhsildə İKT “Elmi-metodik” jurnal. Bakı, 2017, C-34, №4. Səh. 59-62 (müştərək).
  • ·        Elementar həndəsə. Dərs vəsaiti. Bakı, ADPU-nun nəşri, 2018, 17,8 çap vərəqi (müştərək).

ÜNVAN MƏLUMATLARI

Bakı, AZ1000,
Ü.Hacıbəyli küç., 68

XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

E-poçt ünvanınızı daxil etməklə məlumat əldə edin

Search